Pias Blogg

Pias Blogg

perjantai 20. huhtikuuta 2012

Friday it is

Inget speciellt har vi gjort idag. Det vanliga. Alltså Aron vaknade strax före sju. Vi myste och busade en stund i sängen, steg upp, Aron åt gröt, böt blöjan och kläderna på honom och sedan lekte han och sedan somnade han där vid halv 10.
Arons tredje tand har nu spruckit ut. Kommer nog se roligt ut när han har 2 där nere och 1 där uppe.
Jag beställde just några produkter från yves rocher. Fick tips om dem på en blogg jag läste. Kan senare när jag fått produkterna lägga upp bild och kommentar vad jag tyckte om dem.
I kväll blir det nog bara mys. Känns det är så länge sedan sist jag och B har bara typ tittat film och myst. Efter att stigit upp klockan 7 på morgonen så är jag väldigt trött på kvällen att jag oftast somnar redan förrän jag fått båda benen i sängen. Men i kväll ska jag försöka hålla ögonen öppna och inte somna.
Nog om det. Nu ska jag hoppa i dushen före ArreBarre vaknar :) Hejsvejs. Ha en bra helg!



Såhär håller han på och kastar huvudet bakåt och det ser så hemskt ut :D


Jag och Aron. Förra helgen, eller är det t.o.m. två helger sedan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti